[O1] "Wilgotne" przeguby wewnętrzne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • NORBERT8888
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O1] "Wilgotne" przeguby wewnętrzne

    ja nic nie musiałem wycinać :P wziąłem odkręciłem śruby, przycisnąłem ten dolot do dołu i bardziej w głąb po czym wcisnąłem co prawda na chama lampę i przykręciłem go z powrotem miejsca nie ma w ogóle ale wszystko spasowało bez jakiegokolwiek wycinania :P
    norbi
  • sucheckit
    Classic
    • 2009
    • 21
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O1] "Wilgotne" przeguby wewnętrzne

    Witam. Czy fakt wilgotnych (od oleju) przegubów wewnętrznych półosi (tych bliżej skrzyni) jest czymś bardzo niepokojącym? (na rysunku część nr osiem) Zaznaczam, że gumowe osłony są w dobrym stanie.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sprawdź ewentualnie uzupełnij poziom oleju w s.b. . kwestia czy poci się czy leci - jeśli będziesz kontrolował to zachowanie , możesz jeździć.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • sucheckit
        Classic
        • 2009
        • 21
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Raczej jest to delikatne pocenie. Będę przyglądał się, czy pojawiają się ślady oleju na podłodze w garażu. Dodatkowo zaznaczę, że poci się i prawy i lewy przegub...

        Komentarz

        • Tomek_dx
          Rider
          • 2008
          • 398

          #5
          sucheckit, olej w skrzyni nie ma tu nic do tego pocenia wyglada to jak pocenie sie oleju jednak to tylko smar z przegubow. Olej ze skrzyni nie przedostaje sie do przegubow. Jak chcesz miec sucho to wymien sobie gumowe uszczelki na rys nr9. Jednak chce Cie pocieszyc ze w 90% przypadkow pomaga dociagniecie srub nr 2. Po dociagnieciu wyczysc wszystko i obserwuj czy dalej sie poci. Jesli tak do ewentualnej wymiany uszczelki choc one sa wielokrotnego uzytku poniewaz sa gumowe. W vw golfie III byly jeszcze papierowe i trzeba bylo je wymieniac po kazdym rozkreceniu przegubu. Jednak slyszalem tez historie ze pseudomechanicy ladowali do przegubow zwykly towot i wogole nie zakladali tych uszczelek
          Oczywiscie mozesz tez miec uszkodzone uszczelniacze na flanszy wychodzacej ze skrzyni ale jak piszesz ze zapocony jest sam przegub to raczej olej ze skrzyni sie nie wydostaje
          Tomek

          Komentarz

          • sucheckit
            Classic
            • 2009
            • 21
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            To chyba raczej jest olej - smar byłby gęsty. Może faktycznie uszczelniacze przy skrzyni trochę popuszczają i olej ze skrzyni brudzi przeguby :roll:. Szkoda że nie wlazłem pod samochów przed końcem gwarancji

            Komentarz

            Pracuję...