ja nic nie musiałem wycinać :P wziąłem odkręciłem śruby, przycisnąłem ten dolot do dołu i bardziej w głąb po czym wcisnąłem co prawda na chama lampę i przykręciłem go z powrotem miejsca nie ma w ogóle ale wszystko spasowało bez jakiegokolwiek wycinania :P
[O1] "Wilgotne" przeguby wewnętrzne
Zwiń
X
-
sucheckit, olej w skrzyni nie ma tu nic do tego pocenia wyglada to jak pocenie sie oleju jednak to tylko smar z przegubow. Olej ze skrzyni nie przedostaje sie do przegubow. Jak chcesz miec sucho to wymien sobie gumowe uszczelki na rys nr9. Jednak chce Cie pocieszyc ze w 90% przypadkow pomaga dociagniecie srub nr 2. Po dociagnieciu wyczysc wszystko i obserwuj czy dalej sie poci. Jesli tak do ewentualnej wymiany uszczelki choc one sa wielokrotnego uzytku poniewaz sa gumowe. W vw golfie III byly jeszcze papierowe i trzeba bylo je wymieniac po kazdym rozkreceniu przegubu. Jednak slyszalem tez historie ze pseudomechanicy ladowali do przegubow zwykly towot i wogole nie zakladali tych uszczelek
Oczywiscie mozesz tez miec uszkodzone uszczelniacze na flanszy wychodzacej ze skrzyni ale jak piszesz ze zapocony jest sam przegub to raczej olej ze skrzyni sie nie wydostajeTomek
Komentarz
-
Komentarz